Aquesta setmana hem celebrat el Torneig de Nadal d’Escacs al Col·legi Montessori, amb una gran participació. Durant dos dies, els nens i nenes van demostrar les seves habilitats, estratègies i esperit esportiu davant del tauler.
El dilluns 15 de desembre va ser el torn dels alumnes de 4t, 5è i 6è i ESO amb un total de 25 participants.
El dimarts 16 de desembre van competir els alumnes de 1r, 2n i 3r també amb una gran participació, 20 jugadors.
Des del col·legi volem felicitar tots els participants i encoratjar-los a continuar descobrint i gaudint del fascinant món dels escacs.
Torneig de Nadal d´Escacs
anterior

Català
Español