El dissabte passat vam viure la primera matinal de l’escola esportiva al nostre col·legi. La jornada va començar amb jocs dinàmics per activar el cos i entrar en moviment. A continuació, els alumnes ens vam separar en dos grups d’infantil i primària per realitzar diferents activitats adaptades a cada edat, treballant habilitats com la conducció, el bot, els llançaments i diverses situacions de cooperació i oposició.
Més tard, ens vam traslladar al gimnàs, on vam completar un circuit motriu pensat per potenciar habilitats bàsiques com l’equilibri, els salts, les reptacions, girs… Va ser una matinal plena d’energia, aprenentatges i bon ambient, on el joc, el companyerisme i l’activitat física van ser els grans protagonistes. Una experiència esportiva molt enriquidora per a tots i totes.
Matinal d´escola esportiva
anterior

Català
Español