Dissabte passat vam gaudir de la segona matinal d´escola esportiva d´aquest curs. Els alumnes van començar fent un bon escalfament a dins el pavelló que ens va fer despertar el cos. Tot seguit vam passar a realitzar una activitat més de cooperació-oposició, on l´estratègia i l´aprenentage de conceptes com el desmarcar-se, moure´s en funció de l´objectiu van tenir el seu protagonisme. I per últim i aprofitant el bon dia vam acabar anant al bosc.
Una molt bona jornada d´esport, rialles i de les nostres famílies!!

Català
Español