El curs es va fer el passat mes de setembre, divendres 26 tarda i dissabte 27 matí. Hi va participar tot l´Equip de Psicologia i Orientació de Girona, Figueres i psicòlogues col·laboradores a l´escola. En total set participants.
El curs el va realitzar la psicòloga terapeuta i formadora Claudia López de Huhn, que es va desplaçar expressament des del seu centre de Madrid a la nostra escola per impartir presencialment el curs. La formació va constar de part teòrica i part pràctica, la qual cosa, ens va aportar coneixement i experiència per poder viure en primera persona els efectes d´aquesta tècnica.
Esperem que aquest aprenentatge pugui enriquir la nostra feina i poder acompanyar millor els nostres estimats alumnes.
Formació de l´equip de Psicologia i Orientaciño en ´Tècnica terapèutica Sandplay´
anterior

Català
Español