El passat 24 d´abril vam viure una experiència molt especial a l´escola: en Jordi Tonietti va venir a fer un petit concert. Va ser un moment ple d´alegria, on grans i petits vam poder gaudir de la música en directe. Vam cantar i ballar cançons catalanes de tota la vida que prèviament ja havíem anat treballant.
Concert d´en Jordi Tonietti
anterior

Català
Español