Avui ens hem reunit tots per a celebrar el comiat dels alumnes d’Infantil 5 que el curs vinent aniran a primària. Un per un hem anat recordant algunes anècdotes i s’han endut un record del pas per aquesta etapa.
Ha estat un matí ple d’emocions!
Us desitgem el millor en aquesta nova etapa que aviat començareu.
Bon estiu a tots!

Català
Español