El dijous 23 d´abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi i vam organitzar vàries activitats.
Vam crear un espai de contes a l’exterior: vam posar taules fora de les aules amb una selecció variada de contes. Els nens/es podien sortir de l´aula quan en tenien ganes si l´espai no estava ocupat.
També vam fer una representació teatralitzada: es va dur a terme la dramatització de la llegenda de Sant Jordi, adaptada a infantil (segon cicle), amb la participació o observació activa dels infants.
Per últim vam fer un punt de llibre amb diferents materials.

Català
Español